Betingelser

Handelsbetingelser ved køb af produkter:

Betaling
På Rensogpleje.dk kan der betales med Visa, Mastercard, Mobilpay eller konto overførelse, fra bank til bank.
Pengene trækkes først når varen afsendes.

Levering
Vi tilbyder levering vi af DAO eller GLS til hejmmelevering, eller din nærmeste DAO-Pakkeshop.

Forventet leveringstid er cirka 2 til 4 hverdage.

Vores Webshop bærer ansvaret for varerne, indtil du har modtaget dem. Vi leverer i Danmark, Grønland og på Færøerne.

Udvidet Fortrydelsesret
Du har hele 28 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 28 dage efter den dag du har modtaget din vare

Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis

Får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 28 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at skrive til w6@live.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse herom.

Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 28 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varer undtaget fortrydelsesretten
Farver der er special tonet tages ikke retur. 

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art.

Hvis varen er prøvet betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ikke kan få købsbeløbet retur.

Tilbagebetaling af købsbeløbet og returnering af varen
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt tilbage, minus leveringsomkostningerne som fratrækkes.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købssummen. Ved tilbagelevering af den købte vare i tilfælde af fortrydelse, skal du selv betale udgifterne hertil.

Vi refunderer din købssum senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget varen retur. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med en bankoverførsel.
Du skal derfor huske at oplyse dit kontonummer, ved retunering af varen.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
RetA ApS
Kåstrupvej 87
4400 Kalundborg

Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen og kontonummeret til den konto du ønsker returbeløbet overført til.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb.

Når du handler på rensogpleje.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen ombyttet ved mangler eller fejl ved produktet.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Bytteservice
Når du handler på rensogpleje.dk kan du vælge at få byttet dine varer.

Når en vare skal byttes skal du selv afholde udgiften for forsendelse til os. Bytteservice gælder ikke gavekort.

Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres kun hos os og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjepart. Dog videregives oplysninger til udvalgte og betroede tredjemænd, der er berettiget til at benytte dine personlige oplysninger med henblik på at levere de varer, som du har bestilt, og kunne holde dig orientereret om status på din ordre.

Som registreret hos os har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven.

Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på 93885580 (mandag-fredag 9-15) eller w6@live.dk.

Forbehold og ansvarsfraskrivelse
Vi tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.


Ved fortrydelse skal vi bruge følgende oplysninger.

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer……
Bestilt den……
modtaget den……
Forbrugerens navn……
Forbrugerens adresse……
Forbrugerens underskrift…… (kun hvis meddeles er på papir)
Dato:……Kontakt os for spørgsmål og kommentar nu på tlf. 93885580Alt i møbelrens